خجسته: مسئولان اجرایی به خواسته‌های مردم پاسخ دهند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: مسئولان اجرایی به خواسته‌های مردم پاسخ دهند

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، وضعیت نابه‌سامان اقتصادی و معیشتی مردم را ناشی از عدم‌ پاسخگویی مسئولان اجرایی به مردم و سوء مدیریت دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: مسئولین موظف هستند به مردم پاسخ دهند که چه راهکار‌ها و موارد بازدارنده‌ای برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور اعمال می‌کنند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با حرف و شعار نمی‌شود کشور را اداره و مشکلات را حل کرد، تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید با عمل به خواسته‌های مردم پاسخ دهند و نه با شعار.

خجسته، افزود: تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا ۱۰ الی ۲۰ درصد بر مشکلات و معضلات عرصه اقتصادی کشور تاثیر گذاشته است و ۸۰ درصد نابه‌سامانی‌های اقتصادی و گرانی‌های افسار گسیخته به عدم کنترل مسئولان بر بازار و وضعیت معیشت مردم بر‌می‌گردد.

وی خطاب به مسئولان اجرایی کشور، توصیه کرد: نباید با لجاجت‌ها و دامن زدن بر اختلافات داخلی، برای مردم زندان معیشت ایجاد کنیم بلکه باید اختلاف نظرات را کنار گذاشت و با حفظ وحدت و انسجام داخلی، برنامه‌ریزی‌های تخصصی و لزوم پاسخگویی به ملت صبور ایران، از تحریم‌های ناعادلانه غرب ضد ایران به عنوان فرصت استفاده کرده و با کنار گذاشتن اقتصاد تک محصولی و حمایت از تولید ملی، بر مشکلات فائق آییم.

نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مسئولان نباید با لجاجت و بی‌توجهی به مطالبات مردم، برای نظام هزینه ایجاد کنند، تاکید کرد: هر کس از مردم و اعتماد آنان غفلت کند، باید در برابر ملت پاسخگو باشد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، با یادآوری دوران ۸ سال جنگ تحمیلی که مردم و مسئولان در دو جبهه به مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌پرداختند، گفت: در آن دوران با وجود فشار‌ها و تهدید‌های گسترده، دشمنان را در جنگ نظامی و مدیریتی شکست دادیم و در شرایط کنونی که جنگ نظامی وجود ندارد، با اتحاد مردم و مسئولان و همچنین برنامه‌ریزی و ارائه راهکار‌های کارشناسانه، می‌توان از سد مشکلات کنونی کشور به سلامت گذر کرد.

امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران دیروز در نماز عید سعید قربان با اشاره به برخی از مشکلات کشور به ویژه مسائل اقتصادی گفت:‌ همه ما وظیفه داریم در هر پست و مقامی که هستیم به خاطر خدا این مشکلات را حل کنیم و از فرصت‌ها و موقعیت‌هایمان برای حل این مشکلات استفاده کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,ساعت 1:36  توسط محمد گلزار