مخفی سرپرست روابط عمومی استانداری شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

مخفی سرپرست روابط عمومی استانداری شد

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این استانداری با بیان اهمیت و جایگاه حوزه‌های روابط عمومی در تبیین و تشریح عملکرد دولت اظهار داشت: روابط عمومی‌ها رکنی از ارکان مدیریت هستند و امروزه در قالب فرایند تبلیغات صرف تعریف نمی‌شوند.
علی‌اکبر فامیل‌کریمی ادامه داد: هدایت، مدیریت و سازماندهی افکار عمومی از رسالت‌های مهم روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف سطح تاثیرگذاری را با اندیشه و فکر افزایش دهد.
وی با اشاره به آسیب‌های پیش رو در حوزه‌های روابط عمومی‌ها تصریح کرد: کوچک‌ترین انحراف و کج‌روی در مسیر اصلی می‌تواند آسیب‌های جدی به کل سیستم وارد کند که باید با کار سنجی و امکان‌سنجی موقعیت‌ها و شرایط موجود و رفع آسیب‌ها و خلأ‌ها در روابط عمومی و سیستم‌های اداری در اولویت قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: روابط عمومی استانداری باید سرآمد روابط عمومی‌ها باشد و با ایجاد فضای بهتر و مطلوب محیط کاری برای برقراری ارتباط مطلوب بین مدیران، جامعه، افکار عمومی و سیستم داخلی فراهم کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:0  توسط محمد گلزار