اولين جلسه مجمع نمايندگان استان با استاندار جديد برگزار شد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

اولين جلسه مجمع نمايندگان استان با استاندار جديد برگزار شد

به گزارش همدان پرس؛امير خجسته نماینده همدان وفامنین اظهار داشت: نشست مجمع نمايندگان با استاندار با هدف بررسي مسائل جاري استان، هماهنگي و برنامه ريزي  مسائل کلان استان برگزار شد.
خجسته تصريح کرد: اين هماهنگي و انسجام به نفع استان بوده و برکات زيادي را خواهد داشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ما به ‌عنوان نمايندگان بدانيم که در جايي حق مردم است، از آن کوتاه نخواهيم آمد و به وظايف نمايندگي بر اساس اصل 67 قانون اساسي عمل خواهيم کرد.
رييس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور با بيان اينکه مجمع نمايندگان استان همدان مجمعي همدل و هماهنگ هستند گفت: آنچه ما مي خواهيم کار است و به دنبال پيگيري کارها تا حصول نتيجه به دور از تمام مسائل حاشيه اي هستيم.
وي با بيان اينکه مجمع نمايندگان استان همدان ملي فکر مي کند و استاني عمل مي کند، تصريح کرد: در طي مدت آغاز به کار مجلس نهم تا کنون طي جلسات متعددي به وزرا تأکيد کرده ايم همدان راکد و ساکت نمي‌خواهيم و به دنبال مطالبات مردم هستيم.
خجسته ضمن تاکيد بر برآورده کردن مطالبات و انتظارات مردم توسط استاندار جديد، بيان داشت: استان همدان داراي مديران بومي کارآمد و با پتانسيل بالا است و انتظار مجمع اين است که نيروهاي توانمند و متخصص بومي به کار گرفته شود.
محمد علي پورمختار نايب رييس مجمع نمايندگان استان و نماينده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شوراي اسلامي نيز با بيان اينکه بررسي مسائل جاري استان از جمله دستور کارهاي نشست امروز بود، بيان داشت: ضمن انتقال ديدگاه نمايندگان مجمع درباره مسائل، مشکلات و نگراني‌هاي مردم به استاندار جديد، حل مسائل استان با هدف پيشرفت مشکلات از موضوعات مورد بحث ما با استاندار بود.
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي نيز در خصوص مباحث مطرح شده در اين نشست به همدان پرس گفت: توسعه نيروي انساني، استفاده از نيروهاي بومي استان، عدالت در برنامه هاي عمراني، سرمايه گذاري ويژه در صنعت و حل محروميت هاي استان همدان از موضوعات مورد بحث ما با استاندار بود.
بهروز نعمتي اظهار داشت: سپردن امور استان به دست افراد بومي يکي از دغدغه‌هاي مجمع نمايندگان به شمار مي‌رود چرا که همدان ثابت کرده که داراي نيروهاي توانمند و متبحري است.
نعمتي تصريح کرد: تعامل بين مجمع نمايندگان و استاندار بايد دو سويه باشد تا منجر به شکوفايي و رونق بخشهاي مختلف استان همدان شود.
استاندار جديد همدان  نيز در اين جلسه ضمن ابراز خوشحالي از حضور در استان همدان گفت: هماهنگي هاي لازم را در جهت پيشبرد اهداف عاليه استان همدان خواهيم داشت.
علي محمد آزاد اظهار داشت: بنده سياستمدار هستم و سياسي باز نيستم، يک بسيجي هستم، اعتقاد کامل به ولايت فقيه دارم و اولويت اول در استان کار است.
به گزارش همدان پرس؛ هر يک از نمايندگان درباره مسائل استان و حتي مسائل ملي و منطقه‌اي موضوعات خود را با استاندار مطرح کردند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:21  توسط محمد گلزار