افتتاح کتابخانه شهدای طاوه در شهرستان فامنین با حضور دکتر کارخانه ای

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

افتتاح کتابخانه شهدای طاوه در شهرستان فامنین با حضور دکتر کارخانه ای

    کتابخانه کانون فرهنگی و هنری شهدای طاوه با حضور دکتر ابراهیم کارخانه ای، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و برخی مسئولان شهرستان فامنین در روستای طاوه واقع در این شهرستان افتتاح شد.

   به گزارش همدان پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فامنین در این مراسم بیان کرد: این کتابخانه در مساحت 90 مترمربع با 6 هزار جلد کتاب روستای طاوه و روستاهای همجوار را در شهرستان فامنین پوشش می دهد.
   نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: فرهنگ نقش بی بدیلی در زندگی انسان ها دارد و اگر از این عرصه غافل شویم شکست می خوریم.
   ابراهیم کارخانه ای ادامه داد: ارزشهای دینی و فرهنگی در مردم ما نهادینه شده است و اکنون دشمن با شکستی که در جنگ نرم خورده است به جنگ اقتصادی روی آورده است.
وی خاطرنشان کرد: ارتقای علمی، توجه به فرهنگ و مدیریت صحیح ما را از این گذرگاه نیز عبور می دهد.

   شایان ذکر است که مسئولین اداره کل کتابخانه های عمومی استان اعلام  آمادگی نمودند در صورت تمایل مسئولین این کانون ،ضمن تامین منابع کتابخانه فوق الذکر به شکل مشارکتی ،نرم افزارهای مورد نیاز کتابخانه ای را در اختیار این مرکز قرار داده ومانند کتابخانه های عمومی سهمیه کتابی نیز به این کتابخانه اختصاص دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,ساعت 19:10  توسط محمد گلزار