بهروز نعمتی:اقتصاد مقاومتي به ابزار مقاومتي نياز دارد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

بهروز نعمتی:اقتصاد مقاومتي به ابزار مقاومتي نياز دارد

خبرگزاری آریا-نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:اقتصاد مقاومتی که این روزها برای مقابله با تحریم ها مطرح شده است به ابزار مقاومتی نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا،بهروز نعمتی در جلسه کاربردی و هماهنگی امور بانک ها افزود:تولیدکنندگان بیش از بیش باید مورد حمایت بانک ها قرار گیرند و برای رهایی از مشکلات اقتصادی و شکوفایی در امور تولیدی خود باید طول دوران مشارکت افزایش یاید.
وی جرائم و سود بعد از تاخیر را یکی از عدم توسعه یافتگی واحدهای تولیدی در بخش های مختلف عنوان کرد و بیان داشت:امید است با حمایت مجلس و کمک دولت این مهم اصلاح گردد.
توجه به وضعیت معیشت مردم یک دیگر از مواردی بود که عضوه کمیسیون صنعت ،معدن و تجارت به آن اشاره کرد و گفت:امروز بیش از هرزمانی مسئولین باید به معیشت و وضع زندگی مردم توجه داشته باشند.
وی هدف دشمنان انقلاب اسلامی از تحریم  ایران را کینه ورزی آنان به نظام دانست و خاطر نشان کرد:دشمنان ایران اسلامی می خواهند با تحریم و فشار مردم را از صحنه انقلاب بیرون بکشند.
نعمتی از مسئولین خواست برای مقابه با مشکلات اقتصادی با کنار گذاشتن شعهار عملا وارد میدان شوند و با وفاق و همدلی مشکلات به وجود را مرتفع سازند.
در ابتدای این جلسه فرماندار اسدآباد گفت:چرخه اقتصادی شهرستان با همیاری مسئولین و مردم می تواند شکوفا شود.
مصطفی آزادبخت تصریح کرد:اسدآباد نیاز به توجه جدی برای رفع محرومیت دارد و این مهم جز با کمک و حمایت مردو و مسئولین حاصل نخواهد شد.
وی عملکرد بانک ها در جهت توسعه و شکوفایی شهرستان را مهم ارزیابی کرد و گفت:سرمایه ایرانی که باید اقتصاد کشور را پویا نماید در اختیار بانک ها است.
فرماندار اسدآباد ضمن انتقاد از عملکرد بعضی از بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات از بانک های سختگیر خواست مردم را در گرفتن تسهیلات یاری نمایند.  
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:28  توسط محمد گلزار