خجسته : همدان آمادگی پذیرش برگزاری هر جشنواره‌ای را دارد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته : همدان آمادگی پذیرش برگزاری هر جشنواره‌ای را دارد

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در جذب توریسم و گردشگر نیز اثر شایان توجهی دارد، افزود: با استفاده از این رویداد فرهنگی می‌توان، مخاطبان را با توانمندی‌ها و قابلیت‌های فرهنگی، تاریخی و توریستی استان همدان آشنا کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به توانایی استان در برگزاری جشنواره‌های مختلف در ابعاد ملی و بین‌المللی آن ادامه داد: ما طی جلسه‌ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد را داشتیم،‌ اعلام کردیم استان همدان آمادگی پذیرش برگزاری هر جشنواره‌ای را در استان دارد به شرط آنکه تمام بودجه‌های آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد تأمین شود.

به گفته وی برگزاری این جشنواره‌ها از سوی دیگر باید برای استان همدان آورده اقتصادی خوبی داشته باشد که با این شرط نسبت به برگزاری آن در استان مبادرت خواهیم کرد.

خجسته با اشاره به نظر برخی مبنی بر اینکه برگزاری بعضی از جشنواره‌ها منجر به بی‌بند و باری می‌شود، ابراز داشت: ما اصلاً نباید نگران این موضوع باشیم چرا که اسلام دینی متعالی و قدرتمند است و با کار فرهنگی می‌توان اثر مثبتی را در جامعه گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش هنر را نعمتی الهی دانست و افزود: وجود هنر و حضور هنرمندان در یک منطقه باعث شکوفایی و خلاقیت استعدادها می‌شود که باید از این بعد نیز به اثرات هنر نگریست.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به هنرمندی جوانان همدانی در ارائه آثار خلاقانه در زمینه نمایش و تئاتر اضافه کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها در انتقال تجارب بیشتر به فرزندان این خطه اثرگذار بوده و می‌توان از این منظر در ایجاد آثار نمایشی قوی‌تر و بهتر در آینده از سوی آنان امیدوار بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 15:45  توسط محمد گلزار