کارخانه ای:حضور دانشجویان در صحنه‌ها، انقلابی باشد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

کارخانه ای:حضور دانشجویان در صحنه‌ها، انقلابی باشد

ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بر نشاط انقلابی و ولایی دانشجو و حضور این قشر فعال از جامعه را در صحنه‌های انقلاب مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: قشر دانشجو به عنوان قشر آگاه جامعه دارای تأثیرگذاری بالایی هستند.

وی ادامه داد: سال 1332 دانشجویان پیشتاز مبارزه با سلطه‌طلبی آمریکا علیه ورود نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا به تهران خشم انقلابی سر دادند که این خشم و فریاد انقلابی با به شهادت رسیدن سه تن از دانشجویان شجاع و رنگین شدن صحن دانشکده فنی دانشگاه تهران به خون پاک آنان شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام خون این شهدا در اندیشه دینی و انقلابی دانشجویان ماندگار شد و زمینه‌ تقویت دفاع از حق‌طلبی و مبارزه با ظلم را فراهم آورد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب پرشکوه اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) که منجر به احیای ارزش‌های اسلامی و رهایی و آزادی ملت بزرگ ایران از سلطه سردمداران ظلم جهانی شد، این روز به نام روز دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد که نشان از اهمیت این قشر از جامعه و اثرگذاری بالای آنها دارد.

کارخانه‌ای ابراز داشت: هر ساله نیز دانشجویان همیشه در صحنه انقلاب این روز به یاد ماندنی را به یاد آن حماسه بزرگ که قطره‌ای از اقیانوس پرخروش انقلاب اسلامی علیه استکبار جهانی است گرامی می‌دارند.

وی با اشاره به همراهی دانشجویان با آرمان‌های انقلاب در کنار ملت همیشه در صحنه ایران افزود: اکنون ملت بزرگ ایران در پرتو رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی آن چنان عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده که معادلات سیاسی آن‌ها در سرتاسر منطقه به چالش و شکست انجامیده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های گسترده در معادلات سیاسی و دفاعی بین‌المللی با شکار پهپاد جاسوسی آمریکا در تجاوز به حریم فضایی جمهوری اسلامی ایران اوج اقتدار دفاعی و پیشرفت علمی ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت که در تداوم آن روز به روز بر درخشش جمهوری اسلامی در عرصه جهانی افزوده می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:16  توسط محمد گلزار