پورمختار : قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ از دستگاه های نظارتی بازار ارزدر صحن علنی

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پورمختار : قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ از دستگاه های نظارتی بازار ارزدر صحن علنی

محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: گزارش نهایی کمیسیون اصل ۹۰ پس از دریافت گزارش از دو دستگاه نظارتی، تهیه و تا آخر هفته آینده برای قرائت در صحن مجلس یا کمیسیون تعیین تکلیف می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در هفته گذشته جلسه ای با رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت بازار ارز و نیز نابسامانی های اقتصادی که در کشور ایجاد شده، داشتم که بر این اساس همکاری خوبی بین مجلس و دولت در جهت رسیدگی و ساماندهی بازار ارز دیده می شود.

وی اظهارداشت: کمیسیون اصل ۹۰برای نهایی کردن گزارش خود از التهابات بازار ارز، منتظر پاسخ استعلامات است و بعد از تعطیلات این هفته مجلس ارائه می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تأکید کرد: پس ازشکل گیری مشکلاتی در بازار ارز دولت مصمم شد این بازار را سامان دهد که البته این کار به تدریج به سمت بهبود پیش می رود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس با همدلی و همکاری هر چه بیشتر باید حل مشکلات مردم را وجهه همت خود قرار دهند، افزود: دولت و مجلس باید گام‌های اساسی و مؤثر در راستای مهار تورم و گرانی‌ها که مورد اعتراض قاطبه ملت است، مقابله با بیکاری و حمایت همه‌جانبه از اشتغال و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری‌های مولد را بردارند.

نماینده مردم بهار و کبودآهنگ در مجلس در ادامه افزود: قرائت گزارش مذکور در صحن مجلس یا ارائه آن به مراجع ذیصلاح، با نظر اعضای کمیسیون صورت می‌گیرد.

پورمختار با بیان اینکه قیمت ارز به صورت غیرواقعی دراتاق مبادلات ارزی از سوی دولت تعیین می شود افزود: شناور بودن نرخ ارز دراتاق مبادلات ارزی بازار را آشفته و واردکننده و فروشنده را سردرگم می کند.

گفتنی است، گزارش مربوط به گرانی نهاده‌های دامی و کشاورزی از دیگر گزارشاتی است که توسط کمیسیون اصل ۹۰مجلس تهیه و به گفته پورمختار، آماده ارائه شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,ساعت 20:32  توسط محمد گلزار