پورمختار: شاکیان نحوه‌ اعلام‌وصول طرح سئوال از رئیس‌جمهور، مستندی ندارند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پورمختار: شاکیان نحوه‌ اعلام‌وصول طرح سئوال از رئیس‌جمهور، مستندی ندارند

محمد علی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره شکایت برخی نمایندگان از هیات رئیسه مجلس به در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت‌: خبر اعلام نماینده از سوی شاکیان و تشکیل جلسه در این باره خبرسازی برخی رسانه‌ها بود چرا که کمیسیون اصل نودم الزامی برای تشکیل جلسه در این خصوص نداریم.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهت اعلام رای نهایی درباره این شکایت در انتظار پاسخ هیات رئیسه مجلس هستیم، افزود: به طور کلی جز در مواردی خاص، کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره چنین پرونده هایی تشکیل جلسه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه کمیسیون مکاتبات خود را در این زمینه انجام داده است، تصریح کرد: هرچند برای پاسخ‌گویی طبق قانون هیات رئیسه یک ماه فرصت دارد اما به دلیل تسریع در کار مهلتی یک هفته‌ای در نظر گرفته‌ایم.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه اسماعیل کوثری، زارعی، حمید رسایی، روح الله حسینیان از هفت شاکی این شکایت هستند، تاکید کرد: شاکیان درباره اظهارات خود در خصوص طرح سوال از رئیس جمهور مستنداتی ارائه نکرده‌اند و این صحبت‌ها تنها در حد توضیح است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:5  توسط محمد گلزار