سنایی: برگزاری نشست خزر با حضور وزیر امور خارجه

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

سنایی: برگزاری نشست خزر با حضور وزیر امور خارجه

 مهدی سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری نشست دوم خزر در دهه سوم آذر ماه خبر داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نشست مربوط به مسائل دریای خزر است، گفت: این نشست ایرانی است و کشورهای حاشیه دریای خزر در آن حاضر نیستند.

وی با بیان اینکه جلسه مقدماتی نشست ساری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار می‌شود، ادامه داد: هم در نشست تهران و هم در نشست ساری مسئولان مربوط به مسائل دریای خزر حضور دارند.

رئیس کمیته خزر مجلس با بیان اینکه مدیران ارشد وزارت‌خانه‌های مرتبط با دریای خزر، سازمان بنادر و کشتی‌رانی،‌ سازمان شیلات و دیگر سازمان‌ها در نشست ساری شرکت می‌کنند، از حضور وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور دریای خزر در نشست ساری خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستور کار نشست دریای خزر ساری را بررسی مسائل و مشکلات این دریا، تعیین آخرین رژیم حقوقی خزر و مسائل مربوط به استان مازندران که با دریای خزر مرتبط باشد،‌ بیان کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس همچنین از حضور تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نیز نمایندگان استان مازندران در مجلس در نشست ساری خبر داد و تصریح کرد: این نشست، ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در ساری برگزار می‌شود و مباحث نشست نخست خزر که در رشت برگزار شده بود، پیگیری می‌شود.

به گفته رئیس کمیته خزر مجلس، نشست مقدماتی نیز ده روز زودتر از نشست اصلی در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار خواهد شد./


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:33  توسط محمد گلزار