رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند: لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های کشور در ارتقای فرهنگ مطالعه

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند: لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های کشور در ارتقای فرهنگ مطالعه

  به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند، زینب سیف رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند در اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: در عصری که تنها قدرت تعیین‌کننده در گرو بهره‌مندی بیشتر از دانش و آگاهی زمان است بهره‌گیری از مطالعه مفید گامی ارزشمند در راستای توسعه به شمار می‌رود.

به گفته وی، مطالعه کتاب‌های خوب، کتاب‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند، کتاب‌هایی که حاصل تحقیقات دقیق علوم روز هستند و نگاه‌های نقادانه بی‌شماری آنها را مورد ارزیابی و موشکافی قرار داده می‌توانند سرنوشت ملت‌ها را به آسانی دستخوش تغییر و تحول کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه مطالعه باید به گونه‌ای باشد که کتاب جزء لاینفک زندگی بشر شود، گفت: اگر خانواده‌ها آن را رکن جدا ناشدنی برنامه‌های روزانه خود قلمداد کنند، ملت‌ها به زودی شاهد تحولی عظیم خواهند بود.

وی در ادامه ابراز داشت: جای بسی مباهات است که کتاب در معارف اسلامی ما از جایگاهی بس ارزشمند و فاخر برخوردار است.

سیف ادامه داد: با وجود چنین پتانسیل فوق‌العاده‌ای و بهره جستن از راهکارهای کارآمد قادر خواهیم بود در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه جامعه ایرانی گام‌های شایان توجهی برداریم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های فرهنگی در طولانی مدت به ثمر و نتیجه می‌رسند، عنوان داشت: در این مسیر نیازمند مدیرانی بلند نظر و آینده‌نگر و فرهنگی هستیم و در این راه با توجه به نقش قابل توجه کتاب و ارتقای دانش وظیفه داریم آگاهانه و دلسوزانه‌تر از گذشته گام برداریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:56  توسط محمد گلزار