خجسته: مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری پخش زنده نمی‌شوند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری پخش زنده نمی‌شوند

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون به اتمام رسیده و در جلسه امروز در خصوص چگونگی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و ماده ۷۴ این قانون بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس طرح پیشنهادی نمایندگان، از این پس مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به صورت زنده پخش نخواهد شد، گفت: علت این امر رعایت عدالت در مناظرات انتخاباتی نامزدها است تا کسی ضد دیگری، مطالب غیر واقعی مطرح نکند و طرف دیگر مناظره امکان دفاع از خود را داشته باشد.

وی افزود: کمیسیون تبلیغات انتخاباتی متشکل از دادستان کل کشور، وزیر کشور، رئیس سازمان صداوسیما، دبیر هیات مرکزی نظارات انتخابات و رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما یا یکی از اعضای آن، بر روند تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نظارت می‌کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بر اساس این طرح، تمامی رسانه‌های مجازی کشور همانند مطبوعات و نشریات، از سه روز قبل از زمان برگزاری انتخابات اجازه انتشار مطالبی را علیه نامزدهای انتخابات یا هواداران آنها نخواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:32  توسط محمد گلزار