چهاردولی :هفتاد درصد كارخانجات همدان رو به تعطيلي مي‌روند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

چهاردولی :هفتاد درصد كارخانجات همدان رو به تعطيلي مي‌روند

ه گزارش خانه ملت، علي‌نعمت چهاردولي در نطق ميان دستور خود افزود: شبکه برق و وسایل خانگی اهالی این شهرستان به شدت فرسوده بوده و برای رفع این مشکل اقدامی صورت نگرفته است.
وي در ادامه نطق میان دستور خود وزیر بهداشت را نیز مورد خطاب  قرار داد و گفت: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از روستاهای شهرستان ملایر فاقد درمانگاه شبانه‌روزی و مسئول تزریقات خانم‌ است.
وي با خطاب قرار دادن وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: استان همدان از صنعت کشور حدود نیم درصد بهره برده، اما با ایجاد مشکلات و عدم نقدینگی در راه صنعت این منطقه 70 درصد کارخانجات آن رو به تعطیلی است.
چهاردولي افزود: مشکلات بیکاری جوانان برای خانواده و آنها مشکلاتی را ایجاد کرده با توجه به این که افرادی تسهیلاتی برای رفع این بیکاری دریافت کرده‌اند، اما مشخص نبوده که آن را در چه بخشی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که رئیس جمهور باید نظارت بیشتری بر آن انجام دهد.
وي ضمن تقدیر از وزیر راه و شهرسازی در بحث مسکن و راه، انتقادی نیز از وی کرد و گفت: هنوز در شهرستان ملایر نقاط حادثه‌خیزی وجود دارد که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
چهاردولی با انتقاد از وزیر ارتباطات ادامه داد: اجرای اصل 44 قانون اساسی به منظور تصدیگری مردم بر مردم است نه برده‌داری مدرن، نیروهای پاره وقت مخابرات این شهرستان پس از 12 سال کار چگونه با حقوق ناچیز 300 هزار تومان معیشت خود را بگذرانند که در این زمینه نیز اقدامات لازم مبذول شود.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور در راستای حل مشکلات بیکاری و تبدیل وضعیت کارگران، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای قراردادی و مربیان پیش دبستانی اقدامات لازم را به کار گیرد و آنها را از سردرگمی نجات دهد.
عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی به قشر زحمتکش کشاورز در بحث وام و بیمه کشاورزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
وي با بیان این که باید به معیشت معلمان توجهی ویژه داشت، افزود: برای مبارزه با فتنه‌های غرب و جنگ نرمی که ذهن و قلب فرزندان این مرز و بوم را هدف قرار داده باید به کلیدی‌ترین مرکز نظام تعلیم و تربیت کشور توجهی ویژه‌ای داشت و به شأن و جایگاه معیشت معلمان و محتوای کتاب‌هاي درسی اهتمام ویژه‌ای داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:51  توسط محمد گلزار