استاندار همدان:حقوق مردم بر منافع سازمان ها ارجحیت دارد

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

استاندار همدان:حقوق مردم بر منافع سازمان ها ارجحیت دارد

به گزارش ایرنا ˈعلی محمد آزادˈ شامگاه سه شنبه در نشست مشترک استاندار با فرمانداران و مدیران اجرایی استان همدان افزود: هنر مدیران عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در عبوراز پیچ تاریخی فراروی ملت ایران است.
وی با تاکید بر ایستادگی مسوولان با بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس افزود: مدیران باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنند و در شرایطی که دشمنان بدترین تحریم ها را علیه ملت ایران انجام داده اند، اجازه ندهند روحیه مردم تخریب شود.
وی عبور از مشکلات فعلی اقتصادی را نیازمند تلاش و همت همه مدیران و مسوولان دانست و افزود: مدیران در فعالیت ها از روش ها و اداهای غربی پرهیز کنند چرا که این اداها مشکلی را از مردم حل نمی کند.
وی با انتقاد از تعطیلی کار برخی از طرح ها توسط پیمانکاران افزود: در مواردی که پیمانکاران فعال در استان به خاطر منافع خود کار را تعطیل می کنند، یا به تعهدات خود عمل نمی کنند باید با آنان برخورد قانونی شود.
استاندار همدان با اعلام تخصیص بودجه مورد نیاز به صدا و سیمای استان همدان برای گسترش پوشش دیجیتالی، اظهار داشت: این کار فرهنگی باید با پیگیری پیش برود و با تلاش صدا و سیما و همراهی مدیران تا پایان سال، بالای 90 درصد مساحت استان تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار گیرد.
استاندار همدان ادامه داد: در اولین گام سیستم پخش صدا و سیما در شهرستان ملایر در اولویت برنامه های دیجیتالی قرار گیرد.
آزاد با تاکید مجدد بر همراهی دستگاه های اجرایی با واحدهای تولیدی و صنعتی استان ، خاطرنشان کرد: در این همراهی هم از کارگر و هم از تولید دفاع شود ودر عین حال حمایت های بی جا و بی مورد انجام نشود زیرا باید نسبت به تعهدات کارگر و کارفرما دقیق بود تا مبادا در پوشش قانونی، یکی نسبت به دیگری کم کاری کند.
آزاد با بیان اینکه کارگاه های تولیدی شرایط همراهی دستگاه های اجرایی را رعایت کنند تا فضای میانجی گری در دستگاه های خدمات رسان از بین نرود، اعلام کرد: اگر به تعهدات عمل نشود ، خدمات قطع خواهد شد و این هدر رفت تمام زحمات افراد است.
وی خواستار حل مشکل بیمه کشاورزان از سوی بانک کشاورزی و برگزاری جلسه ای برای این موضوع شد و افزود: شهرک های گلخانه ای آماده به متقاضیان واگذار و سایر امور مربوط به این شهرک ها پیگیری شود.
استاندار همدان با بیان اینکه بنا به نیاز متقاضیان برای شهرکهای صنعتی زمین درنظر گرفته شود، گفت: شرکت شهرکهای صنعتی تخصیص 50 هکتار زمین به شهرک قروه درجزین را پیگیری کند و همزمان با ساخت شهرک، به دنبال سرمایه گذار نیز باشد .
وی در خصوص بازدید انجام شده از شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ در هفته گذشته، ادامه داد: سه مشکل آب ، تصفیه خانه و آسفالت این شهرک مشهود بود که شرکت شهرکهای صنعتی باید برای رفع آن اقدام کند.
استاندار همدان با تاکید ویژه بر رفع مشکل جایگاه سوخت گاز مایع گل تپه، خواستار رفع مشکل جایگاه های سی ان جی مشکل دار استان شد و تاکید کرد: موضوع تعطیلی کارگاه های تولیدی و جاهای حساس استان از سوی شرکت های خدمات رسان به دلیل بدهی مالی باید با کمیسیون کارگری هماهنگ شود و گاز چند پروژه مسکن مهر نیز تامین شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:24  توسط محمد گلزار