محمد‌علی پور‌مختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

محمد‌علی پور‌مختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

ورود کمیسیون اصل‌نودم قانون‌اساسی مجلس به پرونده‌های سازمان اوقاف

محمد‌علی پور‌مختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه جلسه( ۲۶ شهریور ماه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با حضور قائم مقام و تعدادی از معاونان سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، افزود: این جلسه مقدماتی درباره رسیدگی به پرونده‌ها، اختلاف‌های موجود بین مردم و سازمان اوقاف، اسناد و مدارک موجود در سازمان و همچنین تعیین حوزه جغرافیایی موقوفه‌ها و بقعه‌ها بود.

نماینده مردم  بهار و کبودر‌آهنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این جلسه درباره سیستم جدید نرم‌افزاری سازمان اوقاف، تصریح کرد:‌ در آینده‌ای نزدیک جلسه دیگری با حضور رئیس سازمان اوقاف برگزار می‌شود که در آن پرونده‌های این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه مشترک مجلس و سازمان اوقاف و امور خیریه به احیا سنت وقف کمک می‌کند، گفت: کمیسیون اصل نودم مجلس تلاش می‌کند تا در کنار رسیدگی به شکایت‌های مردم و نمایندگان مجلس از سازمان اوقاف، در جهت رفع مشکلات سازمان درباره تملک زمین‌های وقف‌شده گام‌های موثری بردارد.

 پورمختار با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی صحیح درآمدهای سازمان اوقاف در جهت اهداف وقف‌کنندگان هزینه شود، تاکید کرد: با کمک مجموعه مجلس سازمان اوقاف به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد و اعتمادیابی نسبت به این سازمان گسترش پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه جلسه آتی این کمیسیون با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک ملی ایران برگزار می‌شود، افزود: در آن جلسه درباره مشکلات نقدینگی ‌این بانک، رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر عدم حمایت از تولیدکنندگان و موضوع مطالبه‌های بانک بحث و بررسی می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,ساعت 20:16  توسط محمد گلزار